Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Επίσκεψη στο Αττικό Πάρκο!

Πόσο καιρό έχω να επισκεφτώ τούτο εδώ  το μπλογκοσπιτάκι μου???
Έχουν αλλάξει τόσα πολλά από τότε που έγραψα τελευταία φορά...Η οικογένεια μας ολοκληρώθηκε και από τριμελής έγινε τετραμελής!!!

Είπα να ξαναγράψω γιατί τούτο δω το μέρος λειτουργεί σαν ημερολόγιο για μας...
Αφορμή λοιπόν να επιστρέψω ήταν η επίσκεψή μας στο Αττικό Πάρκο!!!Η αλήθεια είναι πως είναι κάπως ακριβό για τις μέρες  που διανύουμε,όμως αξίζει...
Ένας χώρος τεράστιος,απίστευτα προσεγμένος που φιλοξενεί 2000 ζώα!!Νομίζω πως στην χώρα μας δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο.Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι τα ζώα φαινόντουσαν όλα πολύ χαρούμενα και ήρεμα!

Ο μικρός μου (που είναι ο μεγάλος αδελφός πια...) λατρεύει τα ζώα και κυρίως τα άγρια ζώα είχε ενθουσιαστεί.Έχει άπειρα βιβλία με εικόνες ζώων και τα ξέρει απ'έξω και ανακατωτά...και τώρα τα έβλεπε όλα μπροστά του...Είχε ξετρελαθεί...δεν ήξερε που να πρωτοκοιτάξει...και το μικρούλη μου όμως κοίταγε καλά-καλά....












Μέσα στο 2016 θα φέρουν και ελέφαντες!!Μόλις το άκουσε ο μικρός αρχισε να με ρωτάει επίμονα(κάτι σαν να κόλλησε η βελόνα.....):Μαμά θα με ξαναφέρετε???

Στο επανιδείν λοιπόν!!!!


                                                                                                                          Βούλα

2 σχόλια: