Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Είδαμε την Δόνα,την Τερηδόνα!

  Αυτή την ανάρτηση την έχω καθυστερήσει πολύ...μιας και που την είδαμε την προηγούμενη σεζόν.Όμως η παράσταση τώρα ξαναπαίζεται και σκέφτηκα να σας μιλήσω γι'αυτήν, γιατί είναι μια πολύ αξιόλογη δουλειά!!


  Πραγματικά είναι μια παράσταση που έχω ξεχωρίσει!Κατ'αρχήν να σας πω ότι αγάπησα πολύ τον χώρο και δικαίως φέρει το όνομα Παραμυθοχώρα...Εκεί λοιπόν αναλαμβάνει δράση η Δόνα,μια κυρία με πολύ όμορφο χαμόγελο,που μόλις ο μαγικός της καθρέφτης της λέει πως υπάρχει ένα κοριτσάκι με ομορφότερο χαμόγελο απ'το δικό της,βάζει σκοπό της ζωής της να το καταστρέψει...





Η παράσταση μας καθήλωσε όλους!!Μικρούς και μεγάλους!!Γελάσαμε με την ψυχή μας,αλλά το σημαντικότερο είναι ότι τα παιδιά πραγματικά "αγάπησαν" την οδοντόβουρτσα τους!!Μέχρι τότε παρακαλούσα τον μικρό μου να πλύνει τα δόντια του...μετά την παράσταση έγινε μέρος της ρουτίνας μας!!!Και εκτός αυτού,έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του ότι δεν πρέπει να τρώει πολλά γλυκά!!

H Δόνα,η Τερηδόνα παίζεται στην Παραμυθοχώρα στο Μετσ,Αναπαύσεως 14&Τυρταίου1.


                                                                                                                               Βούλα






3 σχόλια:

  1. Αν είναι να αγαπήσει κι ο δικός μου την οδοντόβουρτσα του, τότε πρέπει να κάνω άμεσα κράτηση! Ευχαριστούμε για την πρόταση! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν είναι να αγαπήσει κι ο δικός μου την οδοντόβουρτσα του, τότε πρέπει να κάνω άμεσα κράτηση! Ευχαριστούμε για την πρόταση! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμάς μας βοήθησε πολύ!!!Πραγματικά κάθε βράδυ δίναμε μάχη,ενω μετά την παράσταση έγινε καθημερινή ρουτίνα...όταν ξαναπήγαμε για άλλη παράσταση στο θέατρο,μίλησα με μια από τις κοπέλες,της το είπα και μου απάντησε πως πήρε την απόφαση να ανεβάση αυτό το έργο γιτί αντιμετώπιζε το ίδιο με την κόρη της..Καλή διασκέδαση αν πάτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή