Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Το πριν και το μετα της μητροτητας.....

  Καλησπέρα κορίτσια!
Είπα να ξεκινήσουμε την γνωριμία μας με κάποιες σκέψεις που έχω το τελευταίο διάστημα μέσα στο μυαλό μου και είμαι σίγουρη πως όσες είστε μητέρες θα με καταλάβετε απόλυτα!





  Πριν γίνω μητέρα έκανα όοοοοοοοοτι ήθελα,έβγαινα όοοοοοοποτε ήθελα,πήγαινα όοοοοοοοπου ήθελα και γύριζα όοοοοοποτε ήθελα!Τώρα?Τώρα φεύγω όποτε κοιμάται και τρέχω σαν τον Βέγγο ώστε να είμαι πίσω όσο πιο γρήγορα γίνετε!
  Πριν δούλευα οκτάωρο,τώρα εικοσιτετράωρο κι ας είμαι άνεργη....
  Πριν με ξύπναγε το ξυπνητήρι,σηκωνόμουνα και κουτούλαγα από ντουβάρι σε  πόρτα και από πόρτα σε ντουβάρι μέχρι να καταφέρω να φτιάξω καφέ!Τώρα με ξυπνάει το πιο γλυκό ανθρωπάκι φωνάζοντας μαμαααααααααααααααά!
  Πριν κοιμόμουνα (για την ακρίβεια έπεφτα σε λήθαργο) ατελείωτες ώρες!Τώρα είμαι σε πλήρη ετοιμότητα!Μπορώ να σηκωθώ για να αλλάξω τον μικρό,να τον ταίσω,να βάλω ενα πλυντήριο,να φτιάξω έναν μουσακά.....χιχι!
  Κάθε πρωί ντυνόμουν,βαφόμουν,γινόμουν μια κιουρία  και πήγαινα στην δουλειά μου!Τώρα κυκλοφορώ σαν την τρελή με έναν κότσο στο κεφάλι,φορώντας αθλητικα και κάθε πρωι πάμε στην παιδική χαρά!
  Κάθε μήνα χάλαγα σχεδον όοοολο τον μισθό μου σε ρούχα,παπούτσια και όοοτι άλλο φανταστείτε!Τώρα χαζεύω ατελείωτες ώρες τα μαγαζιά με τα παιδικά!
  Κάθε καλοκαίρι ανοίγαμε το σακβουαγιάζ και πετάγαμε μέσα δυο αλλαξιές,ανεβαίναμε στο μηχανάκι και πηγαιναμε σε όποιο ξερονήσι θέλαμε!Τώρα ταξιδεύουμε πάντα με το αυτοκίνητο,το οποίο έχει ξεχειλήσει.....Να φανταστειτε τελευταία φορά ταξίδευα επί τρεις ώρες αγκαλια με ένα μπαλόνι σε σχήμα τραχτέρ!!!!!!
  Πριν πήγαινα στην παραλία φορώντας το μαγιό μου,τα γυαλιά μου,αγκαλιά με την πετσέτα μου,ξάπλωνα την κορμάρα μου στην ξαπλώστρα,έπινα χαλαρα το καφεδάκι μου και έκανα ακομα πιο χαλαρα το τσιγαράκι μου!Τωρα χρειαζόμαστε τρέιλερ για να μεταφέρουμε κουβαδάκια,καραβάκια,μπάλες,αντιλιακά κ.α.
  Πριν χρειαζόμουν ΄μισή ώρα για να μαζέψω το σπίτι,τώρα αρκεί ένα λεπτό για να το διαλύσει ο μικρός!!!!

       Ναι!Πριν ήμουν πιο ξέγνοιαστη!
       Ναι!Πριν ήμουν πιο άνετα οικονομικά!
       Ναι!Πριν ήμουν πιο ανεξάρτητη!

  ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                Βούλα...

2 σχόλια: