Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Ανακυκλωστε τα παντα!

  Λοιπόν κορίτσια, οι εποχές που ζούμε ειναι πολύ δύσκολες (τι αισιόδοξα που ξεκινάω!!!!),και για να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε πρέπει να κόψουμε από παντού!!!!
Θα μας πάρει από κατω???????
ΟΟΟΟΟΧΙ!!!!!!
Εγώ έχω μπει στην διαδικασία να ανακυκλώνω όσα περισσότερα μπορώ!
  Ο μικρούλης μου ειναι 19 μηνών και έτσι έχει τις πρώτες του καλλιτεχνικές ανησυχίες....(προχθές τον έπιασα να ζωγραφιζει τον τοίχο του σαλονιού.....),πήραμε χρώματα,χαρτιά και αρχίσαμε τις δημιουργίες!Και όπως καταλαβαίνετε δεν έχασα την ευκαιρία και έφτιαξα την πρώτη μας μολυβοθήκη!

Πήρα ένα κουτί από την απογευματινή μας κρέμα,το έβαψα λευκο,το άφησα να στεγνώσει,κόλλησα στρογγυλά αυτοκόλητα,και πέρασα από πάνω γαλάζιο χρώμα,το άφησα να στεγνώσει,έβγαλα τα αυτοκόλλητα και έτοιμο!!!
Πως σας φαίνεται?
Η αλήθεια είναι ότι βιάστηκα να ξεκολλήσω τα αυτοκόλλητα και είχαμε λίγα ατυχηματάκια,αλλά κάνω πως δεν τα βλέπω...χαχα!!!

 Ο μικρός μου είναι μικρούλης ακόμα και προς το παρόν δεν μπορεί να με βοηθήσει,αλλά ανυπομονώ να αρχίσουμε!!!Ήθελα να σας πω, λοιπόν, να τολμήσετε και να κάνετε τέτοιου είδους ανακυκλώσεις μαζί με τα παιδια σας και πιστέψτε από την εμπειρία μου στα παιδιά, σας λέω ότι νιώθουν πολύ υπερήφανα για τις δημιουργίες τους!Άλλωστε όπως μας έλεγαν και στην σχολή δεν υπάρχει μη άρτιο παιδικό έργο,αλλά κακοί εκτιμητές!!!!!!!!!

Φιλιά Πολλά!!!
                                                            Βούλα!

2 σχόλια:

  1. δεν υπάρχουν λάθη! κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι σκέφτεται ο καλλιτέχνης.. έτσι να σκέφτεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή